Politică de Livrare și Retur

CONDIȚII DE RETURNARE

Ne dorim să fiți pe deplin mulțumiti atunci când cumpărați produse de la noi. Dacă totuși, din anumite motive, nu sunteți mulțumiti de produsele comandate, le puteți returna iar noi vă vom restitui contravaloarea acestora. Conform legislației, clienții pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, fără semne de a fi deschise, doar în momentul primirii, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, sau anunțând acest retur în prealabil, DOAR ÎN SCRIS, prin formularul din pagina CONTACT în cazul în care produsul primit nu este cel comandat, iar clientul nu a fost de față la livrarea acestuia (ex: o alta persoană primește pachetul si îl acceptă fără a-l verifica). În cererea de retur nu uitați să menționați numărul comenzii. Nu se iau în considerare cererile de retur telefonice sau sosite pe alte căi online. Puteți opta pentru returnarea contravalorii produselor sau achiziționarea altor produse din magazinul nostru. După recepționarea coletului supus returului și constatarea îndeplinirii condițiilor de returnare,  SC SAMCOM AS S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 5 calendaristice de zile de la data primirii returului.

!IMPORTANT - Nu expediați coletul cu plata ramburs, acesta va fi refuzat fără nici un fel de notificare ulterioară. Restituirea plății va fi făcută prin transfer bancar către datele furnizate de client in formularul de returnare.


Orice retur care nu respectă condițiile de mai jos va fi refuzat.

Condiții de returnare

1. Returnarea se face doar prin intermediul firmei de curierat transmisa de catre SAMCOM AS SRL la confirmarea primirii cererii de retur,  livrată direct la adresa indicată de catre client. 

2. Dacă nu primiți același produs pe care l-ați comandat, produsul se poate returna fără a plăti taxa tur-retur.

 

- Toate produsele au termen de expirare prevăzute pe ambalajul propriu iar, pentru deficiențele de calitate prevăzute în HG 665/1995, reclamațiile întemeiate vor fi rezolvate de către  SC SAMCOM AS S.R.L. prin înlocuire, remediere sau restituirea contravalorii după caz, conform legii 449/2003.

 

- Cheltuielile legate de înlocuirea produselor defecte, de remedierea sau de restituirea contravalorii acestora vor fi suportate de către  SC SAMCOM AS S.R.L.

 

- Consumatorul nemulțumit de modul de rezolvare a reclamației sale poate să se adreseze, Oficiului pentru Protecția Consumatorilor sau, după caz, instanțelor judecătorești competențe.